Asiakashankinnan koulutus sopii erityisesti sinulle, joka työskentelet yritysmyynnissä ja kontaktoit asiakkaita tuotteiden ja palveluiden myynnissä.
Osaat suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa tavoitteellisesti, sekä arvioida ja kehittää asiakashankintaa edelleen.
Tutkinnon osa
Asiakashankinta
Koulutuksen sisältö
– Asiakkuuksien hallinta
– Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
– Henkilökohtainen myyntityö
– Insights Discovery – valmennus (valmennuksen käytyäsi tunnistat erityyppiset asiakkaat ja osaat luoda oikeanlaisia myyntistrategioita eri tilanteisiin)
– Taloudellinen toiminta ja kannattavuus
Koulutuksen aloitus
Koulutuksen aloitus määräytyy opiskelijalle laadittavan henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) mukaan huomioon ottaen koulutuksen aikataulu ja järjestämismahdollisuudet.
Koulutuksen suunniteltu kesto
3-6 kk, koulutuksen kesto tarkentuu henkilökohtaista osaamisen kehittämissuunnitelmaa laatiessa
Koulutuskohtaiset valintaperusteet
Tutkinnonosan suorittaminen edellyttää asiakashankintaan liittyvissä työtehtävissä toimimisen.
Kielitaitovaatimustaso
B2.1 taito toimia vuorovaikutuksessa <br /> Lisätietoja kielitaidon arvioinnista
Muut mahdolliset kustannukset
Ei kustannuksia.
Opintojen aikainen toimeentulo
Selvitä omalta kohdaltasi opintojen aikainen toimeentulo tästä linkistä
K: Onko koulutus maksuton?
V: Kyllä, oppisopimuksella koulutus on maksuton.
K: Miten verkkokoulutuspäivät toteutetaan?
V: Käytämme Teams-ympäristöä.
K: Kuinka usein koulutuspäiviä on?
V: Koulutuspäiviä on 1-2 kertaa kuukaudessa.
K: Miten tutkinnon osan näytöt toteutetaan?
V: Näytöt toteutetaan aidoissa työtilanteissa työpaikalla.
Lisätietoja antaa
palveluasiantuntija Hilden-Saarelainen Kati<br />puh. +358 40 5645 465<br />sähköposti: kati.hilden-saarelainen@ysao.fi<br /><br /> Hakijapalveluiden yhteystiedot ja palveluajat
Ylä-Savon ammattiopisto pidättää oikeudet koulutusten tietojen muutoksiin